čtvrtek 9. září 2010

Od Madridu ku Praze

Jo.
Jako au pair v Leidenu jsem do Vánoc. Dost bylo srandy, čas posunout se dál, jinam. Tšěím se na nový, zároveň nemám tucha, kam mě ten holandský větřík, jež pohání ty slavné mlýny, dovane. No, na chvili domů, pozdravit přátele, po hospodách vést silácké řeči... A rychle pryč.
Trošku mě už teď hlodá, že mrhám časem nejlepším na studia, ale jakmile to bude jen trošku možné, slibuju (a že já ze zásady neslibuji), že to napravím! Do té doby ještě čas dlouhý, něco vymyslím ;) Nějaké to dobrodružství, není-liž pravda? :)

Nejbližší minimise budou ještě něco málo tu po Holandsku. Těšit se.

Tento víkend je v Holandsku Monumentendagen - víkend otevřených historických budov jinak nepřístupných. Nice. Leuk. Tak se na to vrhnem.

A něco vám řeknu, i ta mnou oslavovaná "samota" dokáže být někdy pěkně otravná :) Musím mezi lidi. Překonám tu svou českou náturu (stud, ostýchavost, nekomunikativnost, pouhé tiché pozorování) a půjdu do nich, však o co jde :)

Včera jsem dostala skvělou, zajímavou a zábavnou lekci o Španělsku. Mimo jiné taky pozvání do Madridu, tak snad jednou brzo... Ik zal je missen.

Chci do Prahy! Najednou na naši metropoli koukám úplně jinak, lépe.

Co mi chybí? O_o

2 komentáře:

  1. Jsi videla tu moje fotku z Prahy, ne? :))

    Kdyz ona je vazne krasna.. kdy je pekne pocasi.. a dokonce se najde tolik milich lidi tam.. a pratelskych! Vetsinou jde teda ale o cizince :D

    Ale pokud tam jsi s tema svyma.. "ach"! :)

    Tesim se, az si tu Prahu v zime projdem spolu. A Liberec! Musis za mnou alespon na vikend do Liberece, o bydleni i jidlo je jiz ted postarano..

    Chybi mi jit na kafe takhle odpoledne s tebou.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Praha je úžasná, těšim se tam fakt. I ten Liberec bych probla, přes kurevskou zimu, ale nafotit si pár kousků pod Ještědem, mmmm.... :)) Na kafe zajdeme už brzo! A pokuď bude vše tak, jak se mi teď prohání v šišce, tak do Holandska ještě bude možnost přijet! ;)

    OdpovědětVymazat