pátek 12. února 2010

Slaap lekker *

Já jsem tak plná pozitiv, že se až stydím... Musíte mě buďto nenávidět, závidět mi, nebo mi to přát, ale přiznejme si, jsme češi :D :D
V podstatě od středy do neděle mám relativně volno, chápete? Já těžko... Mimo pracovních povinností, jichž bylo tento týden opravdu poskromnu, jsem se vydala opět na nákupy... Dál se radši neptejte. A opět za večerní zábavou... Dál se radši neptejte. :D
Joke, k nakupování, v podstatě ze všech hader, co jsem si sem přivezla, z toho pětadvacetikilovýho kufru, nosím zhruba 3 trička a jednu mikinu. Zbytek tu bylo nutné velmi rychle obměnit, nejen kvůli místní fashion, ale hlavně díky lednovým slevám a tím, že všechny důležité obchody mám ve walking distance :P
K večerní zábavě, středeční večer jsem strávila na druhé lekci holandštiny. Dostavilo se více lidí i více mých otazníků ohledně holandského jazyka, nu což, jen se s tim popereme. Pilně procvičuji výslovnost, takže si tu tak chrchlám pro sebe teď... No a po kurzu odměna v podobě valentýnské oslavy (o níž jsem neměla nejmensího tucha) u Einsteina. Původní sestava dvou lidí se překvapivě rychle rozrostla... No, jsem tu 5 týdnů a za tu dobu jsem stihla poznat více než dost, já jsem ti, Luci, tak vděčná, haha :))) A to i přesto, že Lucia mi středeční společnost nedělala... :)))
Skvělej večer, který se protáhl až do rána (ano, i tady můžu kalit i v týdnu), více než skvělá společnost, dalo by se říct - staří známí a zase noví známí... Hmmm... Já to tu prostě žeru. A těch umělců tady... A jsou tak vysokýýý... A ... Vrrrr... Pardon, musela jsem :D
Návrat v značně ranních hodinách a v mírně usměvavém stavu mi nebránil ráno vstát dříve, než jsem musela.. Já jsem v podstatě vlastně ani vstávat nemusela, ale byla jsem nějak fresh :)

Začala jsem pít i toho Heinekena.

Včera jsem udělala mňamku večeři, jak si panečku holandani pošušňávali : ) Přitom tak jednoduché, že by to zvládli i sami :D
No a za chvíli zase hurá do víru..... Tak co, kde, kdo, kam dneska? Nevidím to ale až tak slavně, schvátila mě slabší rýmička, tak ať vydržím...
Slaap lekker, L*

3 komentáře:

  1. Maciii..

    moc hezky a pozivitni prispevek :) miluju te, nezavidim /pac mam taky pohadku/ a z celeho srdce ti to preju- VERTE NEBO NE!

    S tim oblecenim a kufrem..a zbytecnyma hadrama jen musim opakovat, ja ti to rikala :)) Ale ty jsi se v tu dobu asi ridila heslem- duveruj,ale proveruj :))) jo hold..za chybu se plati :) Takze at se ti hezky plati za nove hadriky!

    Hold ty jsi holka, ktera kali snad s jedno kym..a kdykoliv, kdekoliv, no proste vime jak..

    Akorad by me zajimalo,co jsi zase varila :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, Maci ... With that dress, I would have married him anyway, even if I was more confident about your truth ... You know how, but you were right pravdoucííí ...
    Kalim no, here it is all dry - S WHO ONE: D
    Cook, let's call it heat up more ... Tomato sauce, pasta, cooked vegetables, I do not know what it was, tasted a bit of celery as: D and so on jan chicken with diced onion and a bit of maggi or něřeho case like this, the United cpeme maggi včeho to that :) Light, fast, healthy. nepotrpí to the boiling ... :)
    i love you too Maciá - Ik hou van jau: D

    OdpovědětVymazat
  3. Maciii:

    Ty prosim te :) priste uz jedine cesky,ale predposledni vete jsem snad porozumela :-D

    Zbytek si treba nekdy prelozim :-D

    PS: Nenavidim TO, ze TU nejsi :(

    OdpovědětVymazat