sobota 13. února 2010

DEN HAAG

Páteční večer opět vydařený, vcelku poklidný, jen jsem kdesi píchla zadní kolo :/ Ještě, že pro mě mají jedno extra :) Je dokonce lepší, než co jsem používala doposud.



Tak dneska už opravdu. Prostě jsem se sebrala a vyrazila. nejdřív jen tak očíhnout situaci na hlavní nádraží a na místě jsem se rozhodla, jo, jedu směr Den Haag. Mimochodem, na nádraží stojí vždy asi tak milion kol, absolutně nemožné zachytit na fotku aspoň polovinu parkoviště... Dokonce tu mají jakési dvě patra pro kola...
Já jsem tak šikovná :) Jen tak se sebrat a jet do jednoho z největších holandských měst s mapkou v kapse. Vše proběhlo lépe, než se mohlo předpokládat. A tak jsem si to štrádovala z Centraal Station do centra města skrz parčík, kde místo písku vám pod nohama praskají tisíce mušlí (Den Haag je přímo u moře). Foťák v ruce, pohoda. Cíl - MAURITSHUIS. Nádhera. Ještě teď se mi rozbuší srdce, když si vzpomenu, že jsem dnes byla centimetr od mistrova díla, mého snad nejoblíbenějšího - Anatomie doktora Tulpa. Slavný Rembrandtův autoportrét z roku, kdy zemřel, Rubens, Vermeerova Dívka s perlou, Pohled na Delft, Jan Steen, Jan Brueghel, Hans Holbein, Frans Hals... Za směšné 3 Eura, jako ve snu....
Užívala jsem si focení, vyšlo fajn počasí... So, I am still happy...

Žádné komentáře:

Okomentovat