úterý 26. ledna 2010

Meeting?

Kdyz se ohlidnu za vikendem, hlavne teda sobotni neschopnosti cehokoli... NO, snad ani radis nic :) Moc vina mi tu neprospiva...
Ale rozhodne mi tu prospiva nakupovani, dnes rano, navzdory tomu, ze uterky byvam celkem "busy", jsem si vyrazila do centra. Jupijajou, mam drobne trofeje a Maci, k tve radosti, vse ze slev a vyhodne ;) Mam nove backurky, protoze tu maji docela "cold" :)
A docela nutne bych potrebovala HAIRCUT, ale vzhledem k me neznalosti mistnich salonu ( a drahym sluzbam tech, co jsem stihla poznat ), to vypada, ze se ujmu cinu sama... Uvidime :/
Prekvapuju samu sebe, jak se tu ujimam vareni veceri a hlavne, ze me to bavi... Z vlasnti iniciativy jsem se rozhodla delat veceri 2x az 3x tydne, z puvodni povinnosti 1x. Zatim cela uspesne rodina zije :)
Dnes byl krasny, jasny a slunecny den, teplota zacala na -8, ale pres den uz splhla k 0. taky tuhy mrziky tu pry skoro nepamatuji. A zrovna ja to vychytam, fuj zima... Prvne jsem jela s prostredi sverenkyni Suus na WATERPOLO, musela jsem vzit i Julii, pac nikdo doma... Takze jsem vzala maminy kolo, je podstatne vetsi nez moje, vepredu ma celkem velky prouteny kos na ruzny veci a vzadu misto nosice sedatko pro 6 years old. Zvladla jsem to, cesta docela dlouha, pres hlavni tahy, ale zvladla jsem to! :) Konecne jsem taky objevila, co je blizko baraku, musim to vyfotit priste ;) Kraaasnej most a kanal.
Julia (6 let) je obcas takova "sva" rekneme, mela jsem pocit, ze je ke me spis neutralni, ale dneska tomu bylo uplne naopak, mila, usmevava, spolupracovala. Tak jsem rada, ze vim, ze je vse ok, Miranne mi rekla, ze je takova, ale ze vi, ze me ma Jul rada, tak se mi docela ulevilo.
Premyslim, ze sem pozdeji budu vkladat SOMETHING LIKE - special tematicke clanky. Abych vse postupne uvedla na prave miry, pro me ceske spolupachatele ;) Urcite bude jeden obecne o praci au pair, o me praci, o Holandsku, o me maybe... We will see.
Zitra jsem temer freeeee, yop, wednesdays rock! A taky mam vecer meeting........................... L* ;)

4 komentáře:

  1. MEETING?!?! Lucije, ja uz potrebuju, ano to je to slovo, potrebuju, abys mela svuj osobni notebook a mohly si poradne popovidat! Jakto, ze budes mit meeting a ja o tom pranic nevim?!?!? :(
    Bud za vasich -8°C rada, protoze my tu dnes meli -21°C!!!! :)
    Meeting, ted neusnu! :( A to mem zitra zkousku z anatomie...

    OdpovědětVymazat
  2. Maciii..

    cekala jsem bud slevy, nebo hrbitovy..moje zvlastni respektovane misto..tak az na nejaky narazis..vyfot please! to je dobre..hezky nakupuj..:)

    Dneska byla mrte zima,ale ja si toho moc nevsimala..i kdyz jo,bylo vic zima nez jindy,ale proste vic jsem se nabalila a bylo..

    ja jdu do hajan..zitra rozdavam sve prvni vysvedceni a odpol nam meni okno v kuchyni a obavaku..a meeeeeeeeting me taky zajiiiima..!!!! opatruj se*

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, takze NOTASEK je doma a pristi tyden bude snad ready to use se vsim vsudy, takze konecneee.... Snih nam definitivne zmizel a dnes krasnych 8 stupnu venku a sluni i sprsky...
    A meeting, nothing special, girls, you know, ale povedlo se mi vas napnoooout :D L* Takovych meetingu zda se mi bude vice...

    OdpovědětVymazat