neděle 24. ledna 2010

I need a guide :)

Zdravicko....
Nedelni odpoledne. Relax a nicnedelani. Jak si toho hned vazim vic, kdyz mam v tydnu povinnosti. Stale dokola posloucham nove Krystofi Jeviste, nemuzu nezminit me srdcove Krystofy. Love it :)
Zbytek tydne nebyl pracovne nijak narocny, stale spis poznavam, nez se uplne zabehnu. V patek jsem jela na kole s Miranne pres cely Leiden, abych videla kam chodi nase mala Julia na bazen. Pekne, zatim jsem byla omezena jen na jednu "Straat" do centra a zpet, coz by byla vecna skoda. Tak jsem objevila dalsi ulicky, mosty, domy, kanaly co by staly za peknou dokumantaci, puvodne jsem mysela, ze dnes vezmu fotak a pojedu to tam ocihnout, ale pres noc nam, k me nevelke radosti, necekane napadlo neco malo snehu, tak to se mi fakt nechce :/
V patek se slo zase mezi lidi. Novy lidi. Tentokrat hospoda zasvecena Rusku, takze vsude Lenin... :D A bylo by divny, kdyby tam nebyli Rusove, tudiz jsem poznala dalsi a dalsi... Pomalu ale jiste se to nabaluje - to je to spravny slovo, protoze poznate jednoho, ten vas seznami s dalsim, ten s dalsim a ten dasli zna toho prvniho.... Leiden je malej a hlavne svet je malej :) Dale nasledovalo hozeni zadkem v oblibenem discoclub MAS Y MAS. Trosku jsem se tam zapomnela, to bylo tim mnozstvim vina, ani nevim, kdo mi vzdy vymenil prazdnou sklenicku za plnou, ale takhle to tu funguje. No nedejte si, ale proste budu stridmejsi... Ponaucila jsem se a tady bych patecni noc pro jistotu utla :P Jsem rada, ze jsem v poradku, na kole (!!!) dorazila.
Za to sobotni cely den byl velmi krusny. Radsi jsem ho prospala. Rodina se ani moc nedivila, trosku jsem se vymluvila na ospale pocasi a oni na to s usmevem - Hlavne, ze jsi se bavila - no, reknete, neni to parada...
A dnesek mi pro zmenu prekazil snih... Vrrr, nechci snih... Takze zase valenda doma :) Vcera vecer me trochu prepadla nostalgie, brzo co, ale pustila jsem si ONCE, tak asi proto, i kdyz je to celkem vhodnej film pro moji situaci. Nice :)
Tak uvidime, co me ceka pristi tyden :) Jo a celkem by se mi tu hodil pruvodce, mam ho zatim jen v knizni podobe, ale vite jak... So I need a guide. Love, L.*

1 komentář:

  1. vyjdi si na prochazku s vysavacem a treba nejakyho guide potkas! :)
    me popadla nostalgie minulej tyden...holka jedna, uz potrebuju, abys mela notase a mohly jsme pokecat!!! ale jako myslim pokecat jako pokecat, ne pokecat jako pokecat! ;)
    vask ty vis :-*

    OdpovědětVymazat