sobota 16. ledna 2010

Lednove Leidenove pozustatky Vanoc.......



Vcera byl patek. O vecerni aktivite bylo rozhodnuto. Lucia zavelela. Tady se zacina az pomerne pozde, kolem desate nejdriv, takze prvni zastavka - hospoda W+W. Vino tu maji vyborny, sladoucky... :) Poznala jsem dalsi kultury, dalsi skvely lidi. S Rusem jsem mela jako ceska preci jen neco spolecneho, rec rozhodne nevazla, hladina alkoholu stoupala a nalada tez :) No a dale konecne navsteva mistniho discobaru, jez je k me radosti jen kousek od domu, kde bydlim. MAS Y MAS - spanelsky vic a vic :) Proste klasicka disco disco, uplnej nas mejtskej ESCAPE, trochu vetsi a hlavne po pulnoci desne natriskano, k nehnuti, az neprijemne. Hudba chvilema ok, chvilema zrejme mistni vtipne tuctarny, na ty jsem se moc nechytala, ale i tak fajn :) Zustala jsem tam jen s mistnima, moje ochrankyne me opustila, ale me se nechtelo a vse nasvedcovalo tomu, ze jsem i nadale vitana, tak jsem zustala. Dobre jsem udelala. S mistnima jsme se mackali na parketu :) Libi se mi, ze jsou ke me vsichni mili a maji zajem, dokonce i ochranitelske aktivity se ke me dostali, je to tak mileeeee... Proste lidi vedi, ze nejste zdejsi, tak vam radi, pomahaji, chlast kupuji :D Nemam co vytknout.
Disco vetsinou konciva mezi 4 a 5, coz uz je celkem rozumnej cas vzdalene podobnej tem nasim :) Odesla jsem ale jeste o chvilku driv, preci jen, do zacatku.... :) Bylo to skvely, vsechno tady je skvely, kdy uz se konecne probudim???? Bojim se, ze se probudim :/ Tohle preci nemuze byt skutecny... :D

Jinak se mi oficialne potvrdilo, ze Holandani jsou vysoci :) Taky tu maji uplne jinak vyskou minimalni mzdu, predstavte si, ze min mzda tady je podstatne vyzi nez na se prumerna... Asi okolo 30 000... Kdo to v cesku ma... A tady je to minimum. Jo a taky jim minulej tyden dochazela sul :D jak nejsou zvykli a hlavne hned jak trochu mrzne, uz sypou...

Blog pisu hlavne pro sebe, je to fajn a bavi me to. Urovnavam si to tak nejak uvnitr a jsem rada, ze pravidelne prispivam. Aby to vydrzelo.

Tak kdy uz se probudim???? L*

2 komentáře:

  1. Maciii:
    S tim platem a se vsim..citim,ze je to tak vsude..krome Cech..coz je dost smutny..nemyslim vsude,jako vsude,ale ve vyspelych zemich :(( Ch jo..jako se svym platem jsem spokojena,ale proc nemit vic..vid? V Kanade bych napr.jako ucitelka mela 90tis. proste masakr..no skoda mluvit..:( ale zase mi to tim psanim vse pripominas,ale nevadi..pis pis..je dobre,ze se mas fajn!

    Tak nejak mi prijde, jestli tam nezustanes taky naporad..:))pokud mas v planu se vratit..tak te upozornuji,ze ..ze to bude hodne tezke..a tak mesic minimalne se nevzpamatujes :) to jen tak dopredu,az se opravdu probudis..

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, Maci, napsala jsi to hezky, asi se probudim az se vratim, ale uvidime jak vse bude :)

    OdpovědětVymazat