čtvrtek 8. srpna 2013

Půlka léta v půlce srpna?

Půlka léta, zdálo by se. Dovolená za náma. Malý děti za tři týdny do školy.
Zrovna tohle píšu a ve winampu mi hraje vánoční song, zvláštní. Nejradši bych se naložila do ledu, bouřky lámou muškáty a déšť se vsakuje do koberců. Song skončil.
Mám prázdniny, zase, dávno jsem ze školy a stejně mám každej rok prázdniny. Asi proto v září zas nastupuju. Bude ze mě velká holka, študovaná, ha.
Včera mi volala jakási brigádnice z outůčka a hned po tom, co jsem ji odsouhlasila, že jsem to já, spustila o nový kartě, pak jsem ji tři minuty nevnímala a pak se mě ptá, kam to můžou doručit, tak to byla fakt drzost. Mají nás za debily, ach jo.
V práci po mně chtějí expreso, pikolo nebo turka.
Jsem líná a štve mě to. Pro ostatní dělám co jde a pro sebe všechno odkládám, a když už mám čas pustim si Zoufalky, takhle já jsem zoufalá. Jenomže jediný ty mě vždycky zvednou tak, že u nich vydržím ležet třeba tři hodiny.
Tak jo, jdu psát a pak si pustím S04E03. A pak spát. Pak vstát, udělat něco pro rodinu, jít do práce, jít s kámoškama na pokec a zase jít spát a pak do práce a pak S04E04.
Díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat