úterý 6. dubna 2010

Všechno co je fajn, se smí.

Prodloužený víkend. Velikonoce jsem kromě čokoládových zajíců a opileckých poledních statusů na FB vlastně vůbec nezaznamenala. Tady se konala slavnostnější verze společných snídaní či večeří, ale jelikož jsem se ani toho neúčastnila, šlo to mimo mě. Ostatně i v ČR to šlo dost obloukem ode mě......
Jediný, co mi přípomínalo nějaké svátky, bylo VOLNO :)

Ano, v sobotu se jelo do Haagu, naše ČS trojice se rozrostla o germána. Pršelo. O důvod víc přejít co nejrychleji z památek na shopping. A že byl teda úspěšný. Mezitím ještě musím podotknout, že jsem myslela, že mě šálí zrak - viděla jsem PRESTIGE, normální boty, fasovaný v českých fabrikách... Vzhlédnu výš, zostřím sluch a oni to češi.... Taká grupa jich byla. Tak jsme se přemístili, asi tak o 100 metrů na jinou lavičku a vedle rodinka a co neslyším, zase rodný jazyk. To už jsme se smáli.... Příjemný obídek a následné kafíčko ve Vapiano - http://www.vapianointernational.com/vapiano/ , celkem levné a účelné, u objednávky dostanete do ruky zařízení, které když je Vaše jídlo hotovo zavibruje a zabliká. No já, jako pravá češka, zas čučela jak tele... :) A večer Alenkaaaaa ..... Konečně! Sice 13 E za 3D, ale film jsem si užila maximálně, čekala jsem trošku víc burtonovského ducha, ale nezklamal, to vůbec... A byl večer... Já měla náladu (teď nevím, jestli se spíš hodí říct - "jako vždycky" nebo "jako nikdy", každopádně, měla jsem náladu jít na jedno a na taneček. Po přemlouvání zmožených společníku se tak taky stalo. Nakonec ti, co byli nejvíc ušlapaní a zmoknutí pařili víc než já ;) Takže biertje v Cafe Olivier a co asi následnovalo... Mas Y Mas. Já měla velkou slinu, jak by se u nás řeklo... Chutná mi tu Heineken a Amstel a Jupiler a kdo ví co ještě. Jen už méně to chutná mé peněžence. Ale co. Já se bavím. Ale teda ... No ... :)
Krotila jsem se, nejen proto, že Markét spala u mě... Jsem hodná holka přeci, ale všechno co je fajn, se smí. Tohle se mě bude zřejmě držet ještě dlouho... Uvidíme :) Piv bylo moc, ale zábavy taky. Kdo se ráno nestydí, večer se nebavil. No a že já se styděla...... :)))

Tak mám zas nové kamarády (nejednoho) a to patří k tomu mému životu tady, to mě dělá more happy :)

Neděle - jak jsem předpověděla - LAZY. Plánovaly se výlety, kafíčkovalo se (si asi říkáte, co jinýho já tu dělám)... A taky se šlo brzo spát (relativně). Pondělí, je mi to hloupý, ale zase jsme šli na kafe... Objevila jsem dalši útlný místečko - http://www.bagelsbeans.nl, ono jich tu teda je požehnaně a to jsem prošla směšný zlomek... Pohodový den. Více než pohodový... Zase brouci v hlavě, ale takový ty hezký, ty příjemný... Rozhodně se nenudím, ale hlavní je, že mám stabilní pocit štěstí, ono to "štěstí" je asi silný slovo, ale dejme tomu spokojenosti.....

...........

Ne, štěstí :P

L.*

Žádné komentáře:

Okomentovat