pátek 9. dubna 2010

Rosiki

Shit, to zas uteklo...... Nejde mi to do hlavy. Zase víkend :)

Nejradši z celýho týdne mám středy. Středa. Středa... Mám téměř volno, následuje kurz holandštiny a většinou tím večer nekončí, přestože hodina mi končí v deset, noc teprve začíná... Asi tak jako tahle. Einstein je prostě nej! Po kurzu se šlo s jedním kamarádem za dalším kamarádem Einsteinem a Heinekenem :) Busy jako vždy, oranžová vládla, ani nevím proč... Oslovila mě (ano, tady už mě oslovují i cizí holky a není to vůbec nic neobvyklého) jedna šílená Američanka, z NYC. Fakt crazy, Připomínala mi Carrie ze Sexu, sice ne ksichtem, ale oblečením rozhodně. Fakt šílená, teď myslím teda chováním. Oslovila mě s tím, že mám hezké hodinky a hned na to "I am a good match maker, who would you like to meet?" :D "This guy would suit to you" ...........
No a jak se tu tak stává, štráduju si to z toalety a už mě zdraví partička minimálně pěti ucházejícíh se a holandsky vypadajících (což se tu taky často nestává, vzhledem k international evening) mladíku... Zkouší to na mě s holandštinou, ale stále se nedaří, tudíž se přejde na aj, jak jinak. Vtipný. Jak jich bylo hodně "přehazovali" si mě (konverzačně) a jelikož tady se na jména moc nehraje, později na mě volali "Hey, Czech Republic!" :D NO a z toho jednoho se vyklubal můj soused tady! :)))) Aspoň jsem nešla (nejela) domů sama........ :))

Jo a z česka většina holandských chlapců pozná - Tomas Rosiki (Rosický :D), Jan Koller, Milan Baroš a Pavel Nedved. Takže asi poznáte, jaký sport je v Holandsku populární :))

Čtvrteční ráno bylo krušnějšího rázu, ale jako bych to neznala... Sluníčko nám poslední dny přeje a tak jsem se dneska ujala dokonce i manualní práce! Bylo potřeba opálit lak ze staré skříně, tak jsem se do toho pustila. 3 hodiny a výsledek skoro nikde. Jen záda mám jak přejetý. Aspoň, že to bylo na sluníčku a za extra money :)

Mám ráda našho psa, i když mě někdy strašně ........ :D Ale je to můj jouda, já si psa vždy přála a přestože jsem si tohodle nevybrala a vlastně ani není můj, ho mám ráda. Stejně s ním chodím ven jen já! :))

Ok, enough.... Ciao! L*

Žádné komentáře:

Okomentovat