neděle 7. března 2010

Wisdom teeth

Ano, moudřím. Už asi přes rok, občas se to projeví jednou za pár týdnů či měsíců, ale tenhle pátek mi natekla tvář... Ne moc, ale stejně jsem si připadala jako balon. Bolí mě od toho dáseň, ale dá se to přežít s pomocí místního Paracetamolu (24 tablet stojí jen 0,49 centů, tj asi 13 Kč!!!). Ale vypadá to, že návštěvě zubaře se nevyhnu. Pro jistotu. Doufám, že to nebude mít žádné větší následky. Uvidíme... ://

Kvůli zubu (a hlavně teda tý tváři míčovitý) jsem zůstala tenhle víkend doma i přes nádherný počasí... Jo, včera jsem si něco málo nakoupila v centru, ale to se nepočítá : ) Dnes půjdu snad aspoň se psem, nedá se to vydržet, konečně slunce a nádhera a já ...
Čas tu běží strašně rychle, téměř půlka března ... Ve středu měla Julia 7. narozeniny a zítra má narozeniny mamá. Holanďani si potrpí na oslavy a rodinu. V každým holandským domě mají na záchodě kalendář, kde mají vyznačené všechny narozeniny rodinných příslušníků a přátel, nekecám. A jakmile odmítnete pozvání na rodinnou oslavu z nějakých pochybných důvodů, jsou na vás naštvaní. Hold, jiný kraj...
Přemýšlím o škole. Určitým způsobem mi chybí to sedění v lavicích, neustálý stěžování si na nesmysly... Myslím, že v budoucnu nějaký to studium rozhodně nebudu zamítat, ale skloubit to se vším, co chci ted bude asi složitější, ale co... Ted si budu ještě chvíli užívat au pairing a pak to budu teprv řešit... Tři hodiny týdně v kurzu holandštiny mi nestačí, chci vědět víc. Když jsme u kurzu, na poslední hodině nám ve třídě běhala myš! A musím taky víc procvičovat, fakt mě to baví, ale já jem tak líná .... : ))

Já bych toho chtěla... Záleží jen na mě, co pro to všechno udělám, aspoň, že tu lenost si narovinu přiznávám :) Teď už jen to zubní moudření a budu zase nejspokojenější a nejlínější cizinec v Holandsku :) L.

1 komentář: