sobota 20. března 2010

Štěk

Ciao!

Po odmlce mám zase chuť se vypsat. Ono by bylo pořád o čem datlit, ale jak jsem zmínila v posledním příspěvku, lenost je má velká kamarádka... Máme tu deštivou sobotu po téměř 14 prosluněných dnech. Ve čtvrtek bylo dokonce 21 stupňů, holanďani už v kraťasech a zahrádky v centru komplet zaplněný...

Zuby se umoudřily :) Dentista nebyl nutný!!! Yop :)

Tudíž se víkendy zase vrátily do kolejí mimodomovních a venkovních. Středy už ani nezmiňuju, ale tu poslední musím! Saint Patrick´s DAY in real IRISH PUB!!!! Tolik Irů v zeleným, Guiness a Tullamore ........... Kytara, zpěv, flétna, irský tance, zelenozelená a IROVÉ ;))) Pátky už taky začínají být zvykem... Takže když řeknu "pátek jako obvykle", myslím tím prostě night out... Návrat tak kolem 4 ranní, piju jen pivo, obvykle tak 2-3 hospody za noc - zakončeno v disco MAS y MAS, kde už mám základnu známých... Jo, a LOL jak tu řežou tu pěnu :)

Další bližní jsem tu objevila v podobě Markéty, češka, au pair, 20 let.. Něco jako já :) Takže společně začneme objevovat místní i nemístní lokality, lokály a lokální i nelokální obyvatele :)

Úplně bych zapomněla zmínit "práci"... Vlastně nic nového, stále si nemám na co stěžovat. Taky jsem navštívila kadeřnictví. Musela jsem trochu upravit tu deku, ale jen tak decentně, odlehčila jsem hlavu a zároveň i peněženku, i když 15 E je ještě dobrá cena... Susanne mě v úterý vyděsila, tekla ji kdrev z nosu a to tak, že dost, ksicht od krve a klepe na dveře - "Lucy, can you help me?" Fuck, vyděsila mě, ale nic to nebylo, jen hrála na trumpetu asi po týdnu, tak ten tlak tam asi trošku dělal neplechu, ani nebrečela, jen jsem musela vyčistit triko od krve a nakonec i Papa´s svetr od Laurena, který stál asi 150 E .... :)
Když se zadaři počasí, jede se zítra konečně do Amsterdamu, jen tak na čumendu. Těšim se jak malej jarda... Yes, veřte, brzo se ozvu! Tohle je jen takovej štěk za ty dva týdny ;)

See you, L*

Žádné komentáře:

Okomentovat