čtvrtek 7. ledna 2010

Poprve......

Stale mame ctvrtek, nejak se mi chce psat, jsem vseho plna...

Po obede jsem byla poprve sama s pejskem, je dost vazanej na rodinu, neni k cizim, ale na me uz si zvyknul, kdyz jsem mu dala par "cookies" byl jak milius :) dokonce jsem ho pustila na volno a je moc poslusnej - good boy.

A pak pro Julii do skoly. Vtipny Sander (tata) mi rekl at to zkusim sama a statecna Lucie (ja) to zvladla.... Cestu jsem si celkem zapamatovala diky zachytnym bodum, ale co me cekalo mi nikdo neporadil... Protoze jsem se bala, ze budu bloudit, coz se nekonalo, prisla jsem o pul hodiny driv. Sla jsem se tedy podivat k mostu, kde bylo asi 150 kachen, labuti, racku a dalsich, pro me neznamych operencu. Krmil je tam pan chlebem z megatasky.... Masakr :) Lidi jsou tu bezproblemove komunikativni, hned se ptal odkud jsem a ze pry v Praze byl. Kdyz jste nekde, kde vas, jako cizi lidi, neco spojuje, tak se vsichni zdravi, je to hezky, treba kdyz jsem pozdeji sla vyzvednout Julii z gymnastiky, v cekarne me zdravili ostatni maminky a hlavne tatinci pochopitelne :))

Zpet ke kachnam, sla jsem tedy vcas do skoly a tolik deti a rodicu, holandstina i anglictina ze vsech stran a kdyz jsem pozorovala deti hrajici si venku, stacilo, aby ucitelky zacali tleskat a deti se poslusne sebehly..... Zajmave, v cesku byste se ukriceli.... Takze jsem to zvladla! No problem.
Ty moje tri holky tady maji spoustu ruznych zajmu - housle, aikido, gymnastika, trumpeta, kone, doucovani....... Nekde to mam sepsany, abych si pamatovala ktera kdy kam....

Zitra je klasika den, Mirrane (mama) je se mnou doma, tak mi jeste nezbytne ukaze a predvede a pak mam volny vikend, rada bych si prosla (projela na kole) centrum mesta, mozna neco pokoupila a hlavne, k vasi radosti, nafotila :)

Teste se a nezavidte ;))* L.

6 komentářů:

  1. Ja taky zatleskam a pribehnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. to ja prave neznam, Maci :) tady tleskalo najednou asi 6 ucitelek a sebehlo s tak stovka deti urcite, nema odhad, kazdopadne to byla podivana, coz je vzdycky s detma vid :)

    OdpovědětVymazat
  3. A taky jsem poprve brala psi hovinko do sacku :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee....koukam,ze toho poprve bude vic :) To je sranda..to uz jsem taky delala..ja zase dnes napsala poprve jedne mamince na dopis-Bez komentáře :) Maca

    OdpovědětVymazat
  5. Luciku! Ja mam takovou radost, ze jsi v poradku dorazila a jak tak ctu, tak se Ti tam moc libi! Jsem moc a moc stastna! Ja se bala, ze to pro Tebe bude tezky, ale vypada to, ze v poho! Takovyhle dobrodruzstvi...to je super!... hned bych taky neco podnikla, jak to tu ctu hehehe. A uz se tesim na fotecky! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Kato, ani nevis, jak ja mam radost, je tu nadherne... Samozrejme ta zodpovednost teprv prijde, ale je tu vse tak free a open-minded... Jsem happy..

    OdpovědětVymazat