čtvrtek 29. srpna 2019

Mateřská: představa versus realita I.

Recept na ledovou kávu už všichni známe. Rudolfovi odbilo 8 měsíců. Je ve sporťáku, kadí bobky, šrotuje ovoce a plazí se. Je to klasik, hlavně v noci.

Pojďme si ale něco shrnout:

Já v roce 2018:

1) 'Tak asi si umím představit, že příští rok bych třeba už porodila...'
- termín byl pak 1.1. 2019, věci jsou, jak mají bejt.

2) 'Přiděláme postýlku k naší a až se v noci probudí, hodím mu tam jen ruku aby se uklidnil a usnul.'
- 2019 - HaHaHa.

3)  'Látkovat budu, v noci možná ne, ale jinak jo.'
- 2019 - začnu v únoru, začnu v březnu, vyrostl z látkovek, novosklad už mu není, počkám na teplo v létě, nechám ho bez plinky, 'Mami, kup prosím Babylove nature trojky, díky.'

4) 'Miminko prospí až 20 hodin denně, co budu teda celej den dělat?'
- 2019 - Nikdo mi ale neřekl, že je prospí na mě.

5) 'Bude po mně a po Markovi, tichej, klidnej a spavej.'
2019, běžný večer, 23:30 - 'Já už nemůžu, já už nevím co mám dělat, co chceš, vypni se...'

6) 'Budu mu večer zpívat a on u toho bude usínat.'
2019 - Jedinej kdo tu zpívá, je Rudolf.

7) 'A v létě už bude dobrej, dáme mu rohlík a babka může hlídat třeba celej den.'
2019 - Prso, prso, prso, prso...

8) 'V noci ho budu kojit tady na tom křesílku.'
2019 - daruji zánovní křeslo, bez známek používání, za odvoz, již nevyužijeme

9) 'V šátku nebo nosítku se dá i na celodenní túru do hor.'
2019 - Nosítko, cvak, na konci Kunštátu, záda au, dítě se kroutí, potím se, kroutí, potím, kroutí, potím, pes tahá, potím, po 30 minutách doma úleva jak pod Lysou Horou...

10) 'Kojit mi určitě půjde bez problémů, protože...
2019 - 'Cože, to si že mě někdo dělá srandu, ne? Tohle, takhle a třeba dva roky, jo? Prej po třech hodinách, haha. Au au au.'

11) Na návštěvě u kamarádek s dětmi: Takhle se moje děti rozhodně chovat nebudou...
2019 - takhle ne, ještě hůř.

12) Dvě kamarádky, čerstvé mámy a já těhotná: 'Tak co, budeme ji to všechno říkat?' - 'Hm, asi ne.'
2019 - Díky holky.

13) 'Těšim se na mateřskou, budu si moct volnej čas zorganizovat podle svýho, budu mít čas na to, co při práci nestíhám..
2019 - Už třetí den jsem si nečistila zuby, natož tělo, objednáme pizzu, sním si ji o půlnoci, dojím to ve tři ráno... Mami prosím přijeď, potřebuju se umýt. Jo, já vím, nádobí, vaření, chlupy, prach, vysavač, ale já chci mít aspoň půl hodinku klidu! Venku začnou houkat hasiči a z postýlky uuaaaa uaaaaa, konec.

Všechny, VŠECHNY ty pitomý klišé co slyšíš a serou tě, jsou pravda!!! - Nevyspíš se, je to starost, bude brečet a ty nebudeš vědět proč, tisíc rad, každej ví...

Pak ti jednou spadne z gauče, bude se zalykat mrkví nebo bude mít hubajznu plnou papíru a ty si uvědomíš, jak moc, jak MOC umíš milovat.




Slovo roku 2018: 'Porod a mňam.'
Slovo roku 2019 - 'TRPĚLIVOST.'

Skorobiomatka,
Písaříková

Žádné komentáře:

Okomentovat