úterý 15. září 2015

Čára Boskovice

Here we go.

Je tomu víc jak 5 let, co existuje můj Runaway. Bylo na čase to dát zas trochu do kupy.
Poslední dva roky se nechtělo moc psát, sem tam nějaký kupé, fajn, sranda, ale chybělo mi to. A proto čára a další kapitola je tu. 

Mustr nemám, ale psát se mi chce. 

Abych to uvedla na pravou míru, po všech těch Amsterdamech, Prahách, Madridech a Brnech jsou to Boskovice. Je to zase runaway, ale tentokrát trochu jinej. Prostě tu bydlím, prostě tu žiju. Tak se to prostě stalo. Brno mám blízko a na jeden kopec koukám z okna.

Končí mi možná poslední prázdniny v životě, oh wait, kolikrát už jsem to říkala?

"Lucie, a co jinak?" - "Jinak dobrý."


Pomalu se v tomhle městě aklimatizuju, přeci jen, je to Morava, malý město. Na chlup stejně velký jako moje domovina, Mejto bude vždycky Mejto! Není to tak úplně easy začít v novým malým městě, když tu i souseda Chlupa a Klíče znáš jen podle jmenovky na dveřích (doufám, že si to náhodou přečte nějakej boskovičák a řekne jim, jak jsou slavný), ale já to nějak dám. Je to osvobozující na jednu stranu. 
Cože? Proč Boskovice? Protože můj milý. Ten byl taky na dlouho chudák jedinej, koho jsem tu znala. Ale jsem tu už nějakej ten měsíc a začíná se to fakt rozjíždět. Tak jednou za týden pozdravím na ulici paní z kasy na vlakáči. Pamatuje si mě, protože mám studentskou slevu jen do Skalice...

Venčit se jezdím do Brna, mám tam svý studentky (ahoj Niki) a samozřejmě aspoň jednou do měsíce za rodičema pro vajíčka, do LaCasy na kafíčko a tak. Červencovou prázdninovou novinkou je můj přivýdělek v legendární Kafírně. O tom jindá, páč to je kapitola, děcka! :)

(...)

Mlha pomalu stoupá nad krokodýla. To je kus vyříznutýho lesa tady na obzoru, na kterej koukáme každej den a vypadá jako krokodýl. Půjdu nakoupit do Coopu, kličky mezi důchodcema a uvařím něco zdravýho. Pro dnešek stačí, děcka, dobrá čára, né?

Příště vám povím, proč mám nataženej sval :)

Dejte si dnes nějaký dobrý kafe, ale ne nějakou sračku, udělejte to a myslete při tom na mě. Dejte radši tři pětky než 8 korun z plasťáku. Fakt! Bude vám líp, vzpomenete si! - BEZ MLÍKA!
(zkouška ovcí)


Díky čau.

Lucie







Žádné komentáře:

Okomentovat