čtvrtek 17. dubna 2014

Je tulipán pán na tulení?



Vždycky, když mi někdo řekne - hlavu vzhůru,

šlápnu do ještě většího hovna.

Ale já jsem skromná

Stačí mi vidět kvést sakuru.


A vždy, když mi někdo říká,

že život jen krájím,

kouknu se, kdo mi podává nůž,

ty, pro který bych se rozkrájela.


A že sekat dobrotu?


Vždycky, když mi někdo řekne - opatruj se,

kolik mám asi pater?

A kolik desater,

ví to snad jeseter,

tatér nebo instalatér?

Jsem zmaten...


A vždy, když mi někdo říká,

že bych měla prásknout do bot,

mrknu a jsem bosa

a pak je mi kosa.


Vždycky, když se mě někdo zeptá - není ti vedro,

já na to - leda tak v Mexiku, Pedro!


Je tulipán pán na tulení?

Nikdo jiný už tu není,

krčím rameny,

máme ještě gentlemany?


Komu vadí, že mám tři zubní kartáčky?

Špinavý hodíme do pračky.


Myslím, tedy škytám.



Žádné komentáře:

Okomentovat