čtvrtek 16. února 2012

2 roky

Před rokem jsem polemizovala, co bylo před rokem a co bude za rok. Teď je za rok.

Před dvěma lety jsem byla v nějakým jiným světě, plná emocí a zážitků a podnětů... Nadšená, až moc. Zbytečně.

Před rokem jsem byla v Praze, navštěvující různý kuchyně velkých podniků, další novej svět, ale už střízlivější. Praha je dobrá. Cítím se tam dostatečně doma, ale zároveň cítím velkou tendenci a možnost objevovat. Objevovat něco, co neznám, ale je mi blízký.

Dneska je to rok a dva roky. Dnes jsem zase v Leidenu, v Holandsku, žiju tu, už tolik neexperimentuju, mám to, co jsem dlouho neměla a žiju jinak. Ráda peču, protože je pro koho. Třeba. Stále spousta otazníků, nenaplněný tendence, ale spokojenost. Dospělejší. Rozhodně ve srovnání před dvěma lety...

Najs.

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat