pondělí 17. května 2010

Ruším

Ruším blog, někdo námitky? :)

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. MAca

    Copak se stalo..proc? Ze by jsi psala porad to same?:) Ja sem chodim a cekam :) ale tak..pis treba jen obcas..a nebo na to prd..:) vsak jak chces..jsi free

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nejak nemam naladu to sepisovat, jelikož sem stejně všechno napsat nemůžu a nechci a tak z obecna a zašifrovaný mě nějak nebaví ted :) Však, kdo o mě chce vědět, o mě ví :))) Zatim to uplně nemažu, třeba mě zas popadne nějaká můza .... :)

    OdpovědětVymazat
  4. sem si říkala, že až přejde jiříkovo vidění, přejde i tohle.......všechno jednou přejde a super je na tom to, že místo toho přijde něco jinýo!!! Tedy: Just do it!
    (teda né, že bych to nečetla, mám to i v záložkách!)

    OdpovědětVymazat