úterý 22. září 2015

Když máš na čele berušku

Poslední free týden než začne škola.

Tak, trapný první věty máme za sebou a teď vám chci říct, že jsem včera byla na první lekci večerního cvičeníčka, zcela dobrovolně. Říkala jsem si, že to bude fajn protahovačka takhle večer, relax a třeba se tam seznámím s místníma tetkama... A tak abych udělala dojem, nevzala jsem si na sebe nic jinýho, než ponožky s dírou a tričko na ruby. Nedokážu si to vysvětlit.

A pak, dnes na nákupu v Coopu... Vítr a moje rozpuštěný vlasy se celkem cuchaly, tak mi vůbec nepřišlo divný, že mě na čele něco šimrá. Viděla jsem snad i nějakou tečku tak periferně, ale to se občas stává. Až u regálu s bramborama jsem si všimla, že mám na čele berušku. Vlastně jsem si nejdřív všimla, že u regálu s bramborama mají zrcadlo. Proč?

Minule jsem slíbila něco jakože příště řeknu, proč mám nataženej sval, ale radši vám příště řeknu, proč jsem v pondělí držela půst.


A pokud neumřela, žije mezi bramborama dodnes.

Žádné komentáře:

Okomentovat